Comunicat de la @PAHEbre arran de l’aparició de la plataforma @MovemTortosa

Des de la Plataforma d’Afectades per les Hipoteques de les Terres de l’Ebre volem posar de manifest la nostra més absoluta independència respecte la recentment anunciada plataforma Movem Tortosa que pretén concórrer a les properes eleccions municipals.

La PAH és una organització apartidista que aglutina diferents sensibilitats polítiques i, per tant, com a tal no impulsa ni pertany a cap partit polític.

Respectem la decisió legítima d’algunes persones membres de la PAH de participar a títol personal de Movem Tortosa tot i que ens hagués agradat que, d’acord al nostre caràcter assembleari i pel fet que les sigles de la PAH apareixen en la seva descripció com a impulsores, se’ns hagués comunicat prèviament a les nostres reunions abans d’assabentar-nos-en pels mitjans de comunicació.

Igualment, en tant que “Movem Tortosa és un moviment ciutadà en què s’hi pot implicar tothom. Busquem el suport de la ciutadania, la complicitat dels barris i la col·laboració dels col·lectius”, lamentem que els seus impulsors no s’hagin posat en contacte amb l’assemblea de la PAH (i si directa i secretament amb algun dels seus membres) així com amb altres col·lectius que, com en el cas del Casal Popular Lo Panxampla, fa molts anys que treballen per la transformació social i que, cedint el local i participant directa o indirectament de la nostra assemblea, han estat imprescindibles per a la tasca de la PAH o del 15M.